S1, E14: Jessica continues to search for more information on the “Girl in the Box,” but is confronted by the Carousel Killer, who has a very public vendetta against the Whitlys. While the NYPD investigates families tied to Martin’s victims, it’s ultimately up to Malcolm and Jessica to track down the tip-line caller – turned killer – who is blackmailing her. Meanwhile, Ainsley receives a big promotion at work, but quickly realizes she may never escape the high demand for serial killer report.