Legendary Fail
S8, E6: Jeff struggles to keep down food; Trish and Amber hit a breaking point; Matt, Dan and Waz cross piranha-filled waters to score a big kill; EJ and Steven's new camp is stalked by a jaguar; a survivalist leaves the group to go solo.