S3, E20: When it comes time to elect a new classroom president, Mary and Nellie are first to compete for the position. To even things out a bit, the boys strategically elect a shy, mentally delayed classmate named Elmer Dopkins. The trouble is, Elmer's overprotective father is fully aware of the boys' ulterior motives, but how far can a parent go to protect their bullied child?