Let the Shipping Wars Begin!
S1, E6: A new anime, Katchu Ranbu, or Kachu Rabu for short, has started, and it's hugely popular. Both Kae and Nishina are elated about the show, until they find out that they each ship Lord x Akane and Akane x Lord respectively and get into a huge fight.