Let's the fun Begin
S1, E2: Layal's past wounds are unveiled during a party game, focusing on the high school love triangle with Jad and Maha. It also highlights Layal's transformation from shy girl to "Lai." Her investigation into the Vivarium mystery intensifies with a crucial discovery.