The Goldbergs Let's Val Kilmer This Car
S5, E22: The Season 5 finale: When Lainey moves back to town, Barry asks her to the prom; but when she says no, he plans a senior prank with Principal Ball's car to get out of going. Meanwhile, Erica tells Murray she has made a final decision about her future in college, and he is furious and insists she pay her own way for rent and food.