SuperMansion Lex
S1, E6: Titanium Rex is stunned when Lex Lightning shows up on his doorstep claiming to be his illegitimate daughter. While Rex grapples with fatherhood the smitten American Ranger, Black Saturn, and Brad start a rock band to impress Lex.