Lift & Load
S1, E6: Tim Allen, Richard Karn, and April Wilkerson get carried away with the tools and machines we use to lift and load. High above the Port of Los Angeles, they take turns operating a massive ship-loading crane. Back at Tim's workshop, they experiment with a device that gives them superhuman strength and Tim gets his hands on a powerful vacuum that truly sucks.