Caribbean Pirate Treasure Lighthouse Reef in Belize
S1, E4: Philippe and Ashlan visit a private island off the coast of Belize to investigate a modern-day treasure map that could hold the key to unlocking a pirate secret shrouded in mystery for hundreds of years.