Lights & Lasers
S1, E3: Tim Allen, Richard Karn, and April Wilkerson set their sights on light and lasers. In Tim's workshop, the team attempts to foil a mission impossible style security grid created by a pair of laser experts, Tim and Richard hit the road to witness industrial-strength lasers carving up slabs of steel, and April cooks an egg with a super powerful flashlight.