Line in the Sand
S1, E12: Tensions rise as Larry's cousin confronts Jenny; Patrick makes a last ditch effort to win over Myriam; Sean returns to Ohio uncertain about his future with Abby; Cortney worries about leaving Antonio in Spain; Paul makes a grand gesture for Karine.