London Bridge Is Calling Now
S13, E10: On the bumpy road to Salem, Whitney and Ashley have it out in a tense confrontation; a shocking confession from Jessica sets the stage for new beginnings; with Greensboro behind her, Whitney's ready to date, but Ashley throws her a curveball.