Hate in America Lone Wolves
S1, E3: Journalist Tony Harris investigates the deadly rise of lone-wolf domestic terrorism in the United States by traveling across the country to report on three lone-wolf attacks and to try to make sense of the twisted mind behind these deadly plots.