Serial Killer: Devil Unchained Lost in the Woods
S1, E3: Maria faces a gruesome new forensic discovery and takes a trip to visit Todd Kohlhepp's property; when he confesses to two more murders, Maria seeks the sheriff's help to organize a search for the bodies, fearing this is only the beginning.