Lost Over the Inlet
S1, E5: A plane crashes into the Knik Arm, a treacherous inland waterway near Anchorage, known for extreme tides and frigid water temperatures. Follow Alaskan NTSB investigator Shaun Williams as he searches for a missing plane, a missing pilot, and missing evidence.