Love and Other Acts of Courage
S2, E5: A familiar face returns to the 2nd Mass, but his intentions remain unknown. Meanwhile, a skitter is captured and brought back to the camp as a prisoner. And Hal bonds with Maggie as she begins to open up about her past.