Ma Parker
S2, E10: Now in charge of the Gotham State Pen, Ma Parker and her jailhouse full of criminal cohorts use it as their base of operations. No one suspects jailed prisoners of the crimes, but a clue picked up by Batman and Robin may lead them right to Ma's whereabouts.