Magnets
S1, E4: Tim Allen, Richard Karn, and April Wilkerson feel the attraction of magnets. In Tim's workshop, they use magnets for several helpful hacks and Tim tangles with ultra-powerful rare earth magnets. Then Richard and April head out to a scrapyard where they battle it out to see who can snag the biggest chunk of metal in a supersized crane game.