Maid of Honour
S6, E4: After Moira shares the newly released Crows movie trailer with the Jazzagals, she can’t help but notice Jocelyn’s lack of praise. Johnny and Roland find a suspicious bag of money at the new motel and organize a stakeout to get to the bottom of it. David chooses his maid-of-honour.