Celebrity Food Fight Make Mine a Ruben Studdard
S2, E8: Kim Coles and Scott Conant battle it out with Katie Lee and Ruben Studdard, and teams test their memory, strain their taste buds and see if they can work hand-in-hand in the kitchen.