S5, E14: A crime lab frequently used by the police is discredited, which brings several old cases up for review, including one Provenza closed seven years ago with his former partner, Detective Andrews (guest star BEAU BRIDGES - "Stargate SG- 1," "My Name Is Earl," "We Were the Mulvaneys," "The Fabulous Baker Boys"). Andrews comes out of retirement to help with the case, but he isn't exactly prepared to testify in the new trial, throwing a wrench into a case that is already interrupting Brenda and Fritz's vacation plans.