Make This Right
S7, E12: Make This Right. When the firehouse is called to a motorcycle crash, Casey and Severide sense that the details don't add up and work to determine exactly what transpired. A rift develops between Mouch and Otis. Brett, Foster and Kidd work to secretly fix a dent in the ambulance bumper they believe they unknowingly caused.