Making a Rapist
S18, E2: Making a Rapist. After 16 years in prison, a convicted rapist is exonerated due to newly tested DNA evidence. But only a day later, Fin is called to the scene of a shocking crime and must once again investigate the whereabouts of the man he arrested years ago.