Mammoth Mass Mortality
S2, E3: When a wildfire surrounds his hometown, Clayton Phipps drops everything to help fight the flames; the Harris-Bolan crew excavates a new Triceratops' site; and the Abercrombie family discovers a mammoth fossil map on its ranch in New Mexico.