Man vs. Machine
S1, E3: A Boeing 777 crash lands into the San Francisco Airport with no warning, leaving everyone baffled. As engineers race to figure out what happened, they turn to other disasters, from a cruise ship out of control, a spy plane crashing in Germany, and a high-speed train derailment in Taiwan - to unveil the complicated relationship between humans and machines.