Marriage
S1, E2: Nobunaga is engaged against his will to the daughter of The Viper of Minou, Kichou--secretly a ninja. After the wedding, she tries to kill Nobunaga, but he talks her out of it. She then attempts suicide, but Nobunaga convinces her to remain with him.