S1, E4: While taking a walk through the Palombian jungle, Marsu falls down a hole into Felicia Devort's new, partially constructed sewers. Unfortunately, not only are the sewers not fully completed, but they've already started to be used. They're full of a highly toxic waste which quickly bubbles to the surface. Poor Marsu climbs out covered in a repulsive, stinky, green slime. All the other animals in the jungle flee at the stench and the sight of our poor hero. Hector and Aunt Diane try to wash the slime off him as best they can, using all the means at their disposal, but the sticky substance won't come off. It's so bad that even Mrs. Marsu and his own children don't recognize him. Meanwhile, in front of a gathering of various ecological groups, Felicia declares Marsu a lethal ecological menace to all of Palombia!!! Quickly understanding what's afoot, Hector comes to the rescue and saves his friend's reputation.