Shameless May I Trim Your Hedges?
S3, E3: Frank tells Carl he has cancer so he can scam a charity foundation; Fiona is blown away by what she's asked to do to get a job as a cashier; Lip leads a crusade to hunt down pedophiles in the neighborhood.