Meet Iron Man and His Awesome Friends Meet Iron Pup
S1, E5: The team's canine companion, Iron Pup, is introduced, highlighting his clever gadgets and loyalty; the Iron Friends work together to retrieve Iron Pup's flying disc from Absorbing Man.