Meet the Mandrills
S1, E4: Beth, Erin and Kerri introduce Linus, a male mandrill, to a family of female mandrills; Nicole has a soft spot for a stinky pair of hyenas with spotty reputations; Susan helps Sohni, an eight-year-old Sumatran tiger, face a challenge.