Meet the Stallones
S1, E1: Meeting the Stallone family: Sylvester, wife Jen and their three daughters Sophia, Sistine and Scarlet; Sly rejoins his family after months on the road shooting his new TV series; the girls plan to prank Sly on his birthday.