Curb Appeal Xtreme Meeting at Midcentury
S1, E2: A couple are finally ready to tie in their tacky 1980s addition with the rest of their beloved midcentury modern home; John, Jamie and Rachel turn their cluttered yard space into an entertaining haven, complete with its own meditation shed.