Mel B, Reza Farahan, Jana Kramer, Tionne T-boz Watkins
S2, E9: Tyler connects Mel B to a beloved patriarch; Tyler connects Reza Farahan to his two battling deceased grandfathers; Tyler stuns Jana Kramer when he brings a message from beyond; Tyler reconnects T-Boz with Lisa "Left Eye" Lopes.