Love It or List It Vancouver Melinda and Mike
S1, E2: This spacious house was Mike’s childhood home. But ongoing dysfunction has Mike turning to Todd to find a renovation-free home in their up-scale neighbourhood. Melinda looks to Jillian to create an ultra-modern kitchen and bathrooms that will erase Mike’s childhood memories.