Memory
S1, E3: Takuya, Yuki, and Geek get stuck in a strange pocket of space near Lost. Worried about Yumiko and Kouta, they look for a way out. But Geek comes across something he cannot believe. The members of SPR5, including Yua, appear right before his eyes.