Maid-sama Men and the Ayuzawa Cram School
S1, E6: Misaki aquires a group of fans at school-- the Inuyama quintuplets. They want to know everything about her, but this could reveal her secret part-time job. She is torn between telling the truth and risking the good reputation she has with them.