Message in a Bottle
S2, E30: The guys are presented with a whisky flask from the Civil War, believed to be that of a Confederate spy; Chumlee and the Old Man meet a man hoping to sell his English dueling pistols; Corey has a chance to buy a piece of rock 'n' roll history.