Miki vs. Malibu
S1, E3: After visiting a mega-flip property being built by Scott's real estate mentor, Ilan, Scott is inspired to redo the pool at his personal residence; the property is ready to be sold, but there is an unexpected Miki problem that Scott must deal with.