Good Boy Million Dollar Baby
S1, E3: Convinced that Ju-yeong is the hit-and-run driver, Dong-ju scrambles to find evidence; Jong-hyeon heads to the Prosecutors' Office at Man-sik's request to investigate Gyeong-il's case; Ju-yeong meets someone in the shadows.