Mini
S1, E6: The Mini is one of the biggest icons of the swinging sixties. It's cool, hip and young. It was the perfect car of its time for the often crowded streets of London. Even The Beatles, Peter Sellers, Bond girl Britt Ekland and the Royals drove an Austin Mini. Car History looks back on the evolution of the Mini from the original model to the John Cooper Works, Countryman and the Rally Mini.