Mission Paw: Pups Save a Royal Concert / Mission Paw: Pups Save the Princess' Pals
S5, E18: Luke Stars goes missing before his Royal Concert in Barkingburg. /Animals are over running Barkingburg Castle while the Princess is away. It's up to Ryder and the Paw Patrol to get them under control!