Mission PAW: Royally Spooked!/Pups Save Monkey-Dinger PAW Patrol
S4, E7: Mission Paw to Barkingburg! The Princess thinks she's seen a ghost and the Paw Patrol need to get to the bottom of it. / While on safari with Carlos and Tracker, Mayor Humdinger steals a magic mask which turn his actions into those of a monkey.