Bewitched Mixed Doubles
S7, E21: Samantha wakes up one morning to find herself in Larry's bed and Lousie is Darrin's! Sam tries to find out what the hell is going on here when Larry knows her as Louise and Darrin knows Louise as Samantha. Dr. Bombay is called and it seems that Sam was so worried about Louise, they magically got switched.