MJ Akuda & The 1st, 2nd, and 3rd Wives Club
S2, E13: Sue, Jenna and Brooklyn are the first, second and third wives of Gavin, a charming doctor who broke all of their hearts; Roarke brings Ruby's youngest daughter, MJ, to the island to help Ruby remember who she is.