Momma Knows Best
S15, E4: Meredith turns heads when she shows up to work done up and ready for her blind date later that day, while Alex makes a questionable decision in order to save a patient. Meanwhile, the burden of knowing Teddy's secret keeps Maggie up at night, ultimately making her decide she has to tell someone.