Monster Ceratopsian
S2, E5: Clayton Phipps makes a shocking discovery at the Trike site; the Harris-Bolan crew unearths what they believe might be an extremely rare Ceratopsian; on the Abercrombie ranch, Andre Lujan digs up an enormous Ice Age Mammoth tusk.