The VAR Room Moping
S1, E3: Now unemployed, the VAR lads and Martin try to adjust to normal life. Brian and Gary hit the local boozer and Martin retrains as a ‘proper’ referee. When all seems lost, they find a crucial piece of evidence that could be the key to reclaiming their seats in the beloved VAR room.