More Than One Way to Skin a Cat and a Bird
S1, E3: Former NFL TE Chad Lewis brings an Audi R8 Spyder to Dave for customizations that will drive up funds for his alma mater. The garage makes room for tubs and wheels on a 78 Trans Am, and Kevin gets hyped for a 70 Challenger.