Mother Fraker
S2, E5: After Vanessa's complex presentation to Eve's class on career day about her work for an oil company, the class quickly turns on Vanessa and accuses her of destroying Mother Earth. A mortified Eve demands her mom be more environmentally responsible by quitting her job. Mike believes Eve should apologize to her mother, but Eve refuses and goes to drastic lengths by camping in the backyard.