Supersize My Pool Mountain of a Makeover
S1, E2: A family of six finds the ideal house and yard, but a stained deck, chipped pool and an ugly hill mar the experience; Mario Lopez brings in his team to create a backyard water park featuring a water slide, grotto and VIP cabana.